Ciągnik LAMBORGHINI R.3 EVO 100

  • Ciągnik LAMBORGHINI R.3 EVO 100

    Już przed premierą w 2007 roku R.3 EVO zrobił sporo zamieszania na rynku nowych ciągników rolniczych. Za stosunkowo niską cenę oferować miał najnowsze rozwiązania techniczne, łatwość obsługi i podzespoły najlepsze jakościowo, a co za tym idzie niskie koszty eksploatacji. To wszystko sprawdziło się! Nowoczesny silnik DEUTZ B 100 przystosowany do spalania 100 % biodiesla o mocy 82 lub 96 KM, skrzynia przekładniowa 5-biegowa zsynchronizowana z superreduktorem i Powershift, ergonomiczna wyciszona kabina o doskonałej widoczności, podnośnik o udźwigu max. 6200 kg, W.O.M. o czterech prędkościach obrotowych w tym 2 x ECO to tylko nieliczne cechy z wielu zalet tego modelu. Ciągnik ten sprawdza się jako średni traktor w większych gospodarstwach lub główny w gospodarstwach średnioobszarowych. W marcu 2008 roku do sprzedaży trafiły dwie odmiany modelu R.3 EVO 85 i 100 o nazwie TARGET występujące w typowych wersjach mechanicznych gdzie ilość elektroniki została zredukowana do minimum, a dzięki temu także cena stała się jeszcze bardziej konkurencyjna. Obecnie R.3 stanowi naprawdę ciekawą propozycję dla ludzi ceniących nowoczesność i niezawodność.

    DANE TECHNICZNE R3 Evo 100
    SILNIK Deutz 2012 EURO II
    Ilość cylindrów/pojemność skokowa il/cm3 4/4038
    Typ Turbo
    Max. moc (2000/25/CE) KM/kW 96/70,5
    Obroty nominalne obr/min 2300
    Max. moment obrotowy Nm 352
    Max. moment obrotowy przy obrotach silnika obr/min 1300-1700
    Wzrost momentu obrotowego % 29
    Chłodzenie ciecz - olej
    Regulacja silnika mechaniczna
    Filtr powietrza suchy z wymiennym wkładem i wyrzutnikiem pyłów
    Tłumik pod maską z wylotem na słupku kabiny
    Pojemność zbiornika paliwa 160
    WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) 16.9 R 34
    Max. długość bez ramion podnośnika mm 3950
    Szerokość min. - max. mm 2050 - 2458
    Max. wysokość mm 2635*
    Prześwit mm 500
    Rozstaw osi mm 2340
    Rozstaw kół przednich min.- max. mm 1600 - 2100
    Rozstaw kół tylnych min.- max. mm 1600 - 2100
    Min. promień zawracania bez hamulców mm 3500**
    Masa ciągnika kg 3800
    *=dach standard bez klimatyzacji **= przy maksymalnym kącie skrętu kół
    UKŁAD NAPĘDOWY
    Sprzęgło w kąpieli olejowej, sterowane hydrostatycznie
    Skrzynia biegów mechaniczna zsynchronizowana 20 P + 20 T
    5 biegów x 4 zakresy prędkość z super reduktorem 20 P + 20 T
    (min.prędkość 0,51 km/h)
    Skrzynia biegów HI-LO (2 zakresy predkości załączane 40 P + 40 T
    pod obciążeniem) 5 biegów x 4 zakresy predkości 40 P + 40 T
    z super reduktorem (min. prędkość 0,44 km/h)
    Max. prędkość km/h 40
    Inwersor zsynchronizowany mechaniczny
    hydrauliczny pod obciążeniem
    Blokada tylnego mechnizmu różnicowego sterowana mechanicznie
    sterowana elektro-hydraulicznie
    Smarowanie wymuszone


     

    UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY
    Hamulce zintegrowane, na 4 koła, tarczowe w kąpieli olejowej,
    sterowane hydrostatycznie
    Hamulec postojowy niezależny
    Hamulec przyczepy pneumatyczny
    Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą i regulowaną kolumną kierownicy w dwóch płaszczyznach
    Kąt skrętu kół max 55°
    MOST PRZEDNI
    Załączanie przedniego napędu sterowane mechanicznie
    sterowane elektro-hydraulicznie
    Blokada przedniego mechanizmu różnicowego sterowana elektro-hydraulicznie
    Obciążniki przednie 8 x 40 kg
    W.O.M. PRZEDNI
    Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
    Prędkości W.O.M. obr/min 1000
    Sterowanie elektro-hydrauliczne poprzez przycisk
    W.O.M. TYLNY
    Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
    Prędkości W.O.M. obr/min 540-540 ECO-1000-1000 ECO
    Sterowanie elektro-hydrauliczne przez przycisk
    PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
    Podnośnik tylny sterowany mechanicznie
    Max. udźwig podnośnika kg 3450 (model 85)/4800 (model 100)
    6200 z siłownikami wspomagającymi (model 100)
    Wydajność pompy l/min 54
    Rozdzielacze hydrauliczne il. dróg 4/6
    Ramiona podnośnika automatyczne
    Podnośnik przedni max. udźwig 1800 kg
    MIEJSCE KIEROWANIA
    Kabina oryginalna, wyciszona, wycieraczka tylna, filtr powietrza, lusterka teleskopowe, 4 światła pacy
    dach wysokiej widoczności
    wentylacja, ogrzewanie
    klimatyzacja
    Oprzyrządowanie analogowe - digital
    Fotel kierowcy na zawieszeniu mechanicznym z pasem bezpieczeństwa
    na zawieszeniu pneumatycznym z pasem bezpieczeństwa

     

    Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Powyższa treść ma charakter zaproszenia do podjęcia rozmów i negocjacji.

Cena bez VAT

zapytaj o cenę

Oferta archiwalna

Rok prod.: -

Stan: Używany

Stan techniczny:

Rated: 3 stars

Wyślij wiadomość
Nazwisko (Wymagane)
Email (Wymagane)
Telefon (Wymagane)
Twoje pytanie lub komentarz odnośnie oferty (Wymagane)
Wysyłając wiadomość wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Regulaminem oraz polityką prywatności portalu