Ciągnik LAMBORGHINI R.6 110
-
Seria R.6 to ciągniki dla osób najbardziej wymagających. Cechą charakterystyczną dla tych modeli to oprócz najwyższej jakości, trwałości i zaawansowanej technologii jest bardzo bogate wyposażenie występujące już w wersji podstawowej. Modele 100 do 125 to najmniejsze z rodziny R.6. Napędzane są jednostkami 4 i 6-cylindrowymi DEUTZ EURO III Turbo Intercooler B100 lub DEUTZ COMMON RAIL EURO III o mocy od 100 do 130 KM. Moc ta przenoszona jest na 4 koła za pośrednictwem skrzyni przekładniowej wyposażonej w Powershift i Powershuttle lub Automatic Powershift. Zmiana kierunku jazdy odbywa się bez użycia sprzęgła przez rewers elektrohydrauliczny. Pracę z maszynami ułatwia sterowany elektronicznie podnośnik Agrotronic hD o udźwigu 6200 kg oraz 6-drogowy dystrybutor hydrauliczny. Radar, system ASM, kabina panoramiczna z klimatyzacją, szklany szyberdach, fotel na zawieszeniu pneumatycznym, komputer Infocenter III - to wszystko należy do standardowego wyposażeniamniejszyh modeli R.6.
DANE TECHNICZNE R6.110 SILNIK DEUTZ EURO III Ilość cylindrów/pojemność skokowa il./cm3 4/4038 Doładowanie Turbo intercooler Moc maksymalna homologowana (2000/25/CE) KM/kW 112/82 Moc maksymalna z systemem DPC KM/kW - Obroty nominalne obr/min 2300 Maksymalny moment obrotowy Nm 398 Obroty przy maksymalnym momencie obr/min 1200-1800 Zapas maksymalnego momentu obrotowego % 30 Chłodzenie ciecz - olej Regulacja silnika elektroniczna Filtr powietrza suchy z podwójnym wkładem Tłumik na słupku kabiny Pojemność zbiornika paliwa l 180 Typ paliwa Olej napędowy i Biodiesel do 100% WYMIARY I MASY z ogumieniem tylnym 480/70 R34 Długość maksymalna bez ramion podnośnika mm 4140 Szerokość min./max. mm 1880-2480 Wysokość max z kabiną mm 2685 Prześwit mm 500 Rostaw osi mm 2419 Rostaw kół przednich min./max mm 1300-1800 Rostaw kół tylnych min./max mm 1400-2000 Promień skrętu bez hamulców mm 5455 Masa ciągnika kg 4440
UKŁAD NAPĘDOWY Sprzęgło skrzyni biegów wielotarczowe w kąpieli olejowe sterowane hydrostatycznie Skrzynia biegów 24P + 8T Skrzynia biegów z Powershift i Powershuttel: 3 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem poprzez przycisk (prędkość min. 0,33 km/h) Skrzynia biegów 36P + 12T Skrzynia biegów z Powershift i Powershuttel: 3 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem poprzez przycisk i super reduktor (prędkość min. 1,67 km/h Prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h, osiągana przy zredukowanych obrotach (1840 obr/min) poprzez regulator elektroniczny Inwersor elektrohydrauliczny załączany pod obciążeniem podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem elektronicznym załączany poprzez dźwignię Blokada mechanizmów różnicowych sterowana elektrohydraulicznie Smarowanie wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów W.O.M. tylny Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej Obroty obr/min 540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO Sterowanie elektrohydraulicznie poprzez przycisk W.O.M. przedni Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej Obroty obr/min 1000 Sterowanie elektrohydraulicznie poprzez przycisk UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY Układ hamulcowy zintegrowany na 4 koła hydrostatyczny z hamulcami tarczowymi w kąpieli olejowej Hamulec przyczepy pneumatyczny, 3 wyjścia Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą i regulowaną kolumną kierownicy Kąt skrętu kół 52° MOST PRZEDNI Typ tradycyjny z zawieszeniem hydraulicznym z regulacją automatyczną Załączanie napędu elektrohydraulicznie Blokada mechanizmów różnicowych sterowana elektrohydraulicznie system SBA/ASM - automatyczne załączanie napędu i blokad mechanizmów różnicowych Obciążniki przednie 10 szt (400 kg) + wspornik 100 lub 330 kg Błotniki przednie regulowane PODNOŚNIK HYDRAULICZNY Podnośnik tylny sterowany elektronicznie z radarem Max udżwig podnośnika kg 6200 Wydajność max pompy hydraulicznej l/min 75 Rozdzielacze hydrauliczne il. dróg 6 Trójpunktowy układ zawieszenia zaczepy automatyczne i blokada ruchów oscylacyjnych przy podnoszeniu Podnośnik przedni maksymalny udźwig podnośnika 3200 kg obciążnik 600 kg MIEJSCE KIEROWANIA Sterowniki ergonomiczna dżwignia skrzyni biegów z przyciskami Powershift, zmiana przełożeń i sterowanie sprzęgłem Kabina oryginalna, wyciszona, na platformie zawieszonej na silent-block, szyberdach, wycieraczka tylna, 8 reflektorów pracy, lusterka wsteczne teleskopowe na zawieszeniu mechanicznym lub pneumatycznym z regulacją automatyczną wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja Oprzyrządowanie analogowe z monitorem digital Fotel operatora na zawieszeniu mechanicznym lub pneumatycznym Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Powyższa treść ma charakter zaproszenia do podjęcia rozmów i negocjacji.
Cena bez VAT
zapytaj o cenę
Oferta archiwalna
Rok prod.: -
Stan: Używany
Stan techniczny:
Rated: 3 stars