Ładowarka kołowa XCMG ZL30G
-
Ładowarka kołowa XCMG ZL30G
Informacje podstawowe:
Masa: 10,5 tony
Silnik: Perkins Turbodiesel 125kM
Łyżka: 2m3
Maszyna objęta gwarancją
Układ centralnego smarowania Beka Max oraz Monitoring cofania w standardzie maszyny !Silnik:
Typ – PERKINS 1006-6T 6-cio cylindrowy, wtrysk bezpośredni, chłodzony płynem, turbodiesel
Moc – 125 KM (92 kW).
Maksymalny moment obrotowy – 460 Nm przy 1400 - 1600 obr/min.Układ przeniesienia napędu:
Zmiennik momentu – typ YJ315X jednostopniowy, przełożenie dynamiczne 3,2.
Skrzynia biegów – Typu powershift, w pełni przełączalna pod obciążeniem, 4 biegi do przodu i 2 biegi do tyłu.Mosty:
Meritor PRC 111D006, o dużym przełożeniu z przekładnią planetarną w piastach, napęd na oba mosty. Most przedni sztywny, most tylny wahliwy o kącie wychylenia 28 stopni.Układ hamulcowy:
Hamulec zasadniczy działający na 4 koła, pneumatyczno-hydrauliczny. Tarcze suche. Hamulec postojowy sterowany pneumatycznie, bębnowy, umieszczony na wale napędowym przedniego mostu..Opony:
17,5 x 25 12PR L3 (dętkowe)Osprzęt ładowarkowy:
W standardzie łyżka z zębami ogólnego stosowania o poj. 2,0 m3. W opcji na specjalne zamówienie łyżki od 1,5 m3 do 2,8 m3 zależności od gęstości materiału, łyżka dzielona, widły do palet i chwytak do bali.Hydraulika układu roboczego:
Typu „Z”. Pompa główna zębata max przepływ 100 ml/r , max ciśnienie robocze 16 MPa .Cykl pracy łyżki:
• czas podnoszenia łyżki < 6 s.
• czas cyklu < 10 s.
• czas wysypu łyżki - 28 s.
• Siła wyrywająca - 110 kN
• Udźwig (dla łyżki std.) - 4 000 kgUkład skrętu
Hydrauliczny, przegubowy zapewniający płynne sterowanie maszyną. Kąt skrętu - 38 stopni , promień skrętu 4,8 m.Kabina
ROPS/FOPS, wyciszona, bezpieczna spełniająca normy EU, ogrzewana z klimatyzacją i radioodbiornikiem. Fotel amortyzowany. Łatwa w odczycie deska rozdzielcza z systemem monitoringu błędów.Monitoring cofania:
Układ składa się z dwóch elementów: szerokokątnej kamery umieszczonej w centralnym punkcie tylnej osłony silnika oraz ekrany LCD umieszczonego w kabinie.Układ centralnego smarowania:
Typ BEKA-MAX (Niemcy) doprowadza smar do wszystkich punktów smarnych maszyny. Wyposażony w sterownik elektroniczny z sygnalizacją błędów i możliwością nastawiania czasów smarowania.Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Powyższa treść ma charakter zaproszenia do podjęcia rozmów i negocjacji.
Cena bez VAT
zapytaj o cenę
Oferta archiwalna
Rok prod.: -
Stan: Używany
Stan techniczny:
Rated: 3 stars