Ładowarka kołowa XCMG ZL30G

  • Ładowarka kołowa XCMG ZL30G

    Ładowarka kołowa XCMG ZL30G

     

    Informacje podstawowe: 
    Masa: 10,5 tony
    Silnik: Perkins Turbodiesel 125kM
    Łyżka: 2m3
    Maszyna objęta gwarancją 
    Układ centralnego smarowania Beka Max oraz Monitoring cofania w standardzie maszyny !

     

    Silnik:
    Typ – PERKINS 1006-6T 6-cio cylindrowy, wtrysk bezpośredni, chłodzony płynem, turbodiesel
    Moc – 125 KM (92 kW).
    Maksymalny moment obrotowy – 460 Nm przy 1400 - 1600 obr/min.

    Układ przeniesienia napędu:
    Zmiennik momentu – typ YJ315X jednostopniowy, przełożenie dynamiczne 3,2.
    Skrzynia biegów – Typu powershift, w pełni przełączalna pod obciążeniem, 4 biegi do przodu i 2 biegi do tyłu.

    Mosty:
    Meritor PRC 111D006, o dużym przełożeniu z przekładnią planetarną w piastach, napęd na oba mosty. Most przedni sztywny, most tylny wahliwy o kącie wychylenia 28 stopni.

    Układ hamulcowy:
    Hamulec zasadniczy działający na 4 koła, pneumatyczno-hydrauliczny. Tarcze suche. Hamulec postojowy sterowany pneumatycznie, bębnowy, umieszczony na wale napędowym przedniego mostu..

    Opony:
    17,5 x 25 12PR L3 (dętkowe)

    Osprzęt ładowarkowy:
    W standardzie łyżka z zębami ogólnego stosowania o poj. 2,0 m3. W opcji na specjalne zamówienie łyżki od 1,5 m3 do 2,8 m3 zależności od gęstości materiału, łyżka dzielona, widły do palet i chwytak do bali.

     

     

     

    Hydraulika układu roboczego:
    Typu „Z”. Pompa główna zębata max przepływ 100 ml/r , max ciśnienie robocze 16 MPa .

    Cykl pracy łyżki: 
    • czas podnoszenia łyżki < 6 s. 
    • czas cyklu < 10 s.
    • czas wysypu łyżki - 28 s. 
    • Siła wyrywająca - 110 kN
    • Udźwig (dla łyżki std.) - 4 000 kg

    Układ skrętu
    Hydrauliczny, przegubowy zapewniający płynne sterowanie maszyną. Kąt skrętu - 38 stopni , promień skrętu 4,8 m.

    Kabina
    ROPS/FOPS, wyciszona, bezpieczna spełniająca normy EU, ogrzewana z klimatyzacją i radioodbiornikiem. Fotel amortyzowany. Łatwa w odczycie deska rozdzielcza z systemem monitoringu błędów.

    Monitoring cofania:
    Układ składa się z dwóch elementów: szerokokątnej kamery umieszczonej w centralnym punkcie tylnej osłony silnika oraz ekrany LCD umieszczonego w kabinie.

    Układ centralnego smarowania:
    Typ BEKA-MAX (Niemcy) doprowadza smar do wszystkich punktów smarnych maszyny. Wyposażony w sterownik elektroniczny z sygnalizacją błędów i możliwością nastawiania czasów smarowania.

    Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Powyższa treść ma charakter zaproszenia do podjęcia rozmów i negocjacji.

Cena bez VAT

zapytaj o cenę

Oferta archiwalna

Rok prod.: -

Stan: Używany

Stan techniczny:

Rated: 3 stars

Wyślij wiadomość
Nazwisko (Wymagane)
Email (Wymagane)
Telefon (Wymagane)
Twoje pytanie lub komentarz odnośnie oferty (Wymagane)
Wysyłając wiadomość wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Regulaminem oraz polityką prywatności portalu