Zetor Proxima 100 Plus
-
Ciągniki proxima należą do grupy uniwersalnych ciągników kołowych, przeznaczonych głównie do agregacji z maszynami rolniczymi, urządzeniami przemysłowymi, oraz do transportu rolniczego.
wyśmienity stosunek cena/moc moc deklarowana duża żywotność ciągnika idealny stosunek moc/masa zwinny i sprawny uniwersalny wypróbowana konstrukcja niskie zużycie paliwa i olejów prostota wszechstronność
Najpopularniejsza linia modelowa Zetor Proxima zdobyła uznanie dzięki uniwersalności, niezawodności i solidnemu wykonaniu. Spełnia wymagania najcięższych prac w rolnictwie, leśnictwie i usługach komunalnych. Aby zapewnić uniwersalność, do wyboru są opcje z lub bez kabiny oraz z napędem na dwa lub cztery koła.
Modele Proxima Plus mają, w porównaniu do modelu Proxima, większą moc silnika i nowocześniejsze skrzynie
biegów, dzięki czemu pracują jeszcze efektywniej.
DANE TECHNICZNE:
MODEL 100 SILNIK Typ Stage III B 1006 Moc homologowana (kW)
(2000/25/EC)70,3 Moc homologowana (HP)
(2000/25/EC)96 Obroty znamionowe (1/min.) 2 200 Liczba cylindrów 4 Liczba zaworów 16 Doładowanie turbosprężarka Średnica/skok (mm) 105/120 Pojemność (cm³) 4 156 Chłodzenie cieczą Maks. moment obrotowy (Nm)
(2000/25/EC)429 Przewyższenie momentu obrotowego (%) (ECE R24) 46 SKRZYNIA BIEGÓW Typ mechaniczna ze wzmacniaczem 2°, z rewersem mechanicznym Rewers
mechaniczny Zmiana biegów w pełni zsynchronizowana Ilość biegów
(do przodu/do tyłu)16/16 Prędkość (km/h) Plus 90 – 30 km/h, (opcja 40km/)
Plus 100 i 110 – 40 km/h (opcja 30 km/h)WAŁ ODBIORU MOCY Typ niezależny/zależny, mokre sprzęgło wielotarczowe Obroty tylnego WOM 540/1000 lub 540/540E Obroty przedniego WOM 1 000 Moc maks. przedniego WOM (kW) 60 HYDRAULIKA Typ mechaniczna regulacyjna – D. M. P.
( opcja EHR z Hitch Tronic)Trzypunktowy układ zawieszenia kategoria II Sterowanie mechaniczne/elektroniczne (opcja HitchTronic) Maksymalna siła podnoszenia (kN) 42 Ciśnienie robocze (MPa) 19 Wydajność pompy (l) 50 Końcówki zewnętrzne (szybkozłącza) 8+1 (tylko z EHR), 6+1 lub 4+1 standard Zaczepy przesuwny CBM KABINA Dach z wziernikiem standard Siedzenie „Zetor“ z amortyzacją mechaniczną (pneumatyczną opcja) Siedzenie pasażera standard z pasem bezpieczeństwa Kierownica regulowana w pionie i w poziomie (opcja) Klimatyzacja ręczna (opcja) POZOSTAŁE PARAMETRY Układ napędowy 4WD Układ kierowniczy hydrostatyczny Hamulce robocze/postojowe tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie/mechanicznie Hamulce przednie (tylko 40 km/h) przykołach mokre tarczowe Hamulce przyczepy 1+2 obwodowe pneumatyczne (opcja hydrauliczne) Maks. obciążnik przedni (kg) 470 Maks. obciążnik tylnych kół (kg) 270 Pojemność zbiornika (l) 150 Błotniki przednie stałe Ogrzewana tylna szyba i lusterka opcja Przygotowanie do montażu radia opcja WYMIARY Masa własna* (kg) 4 054 – 4 600 Maks. długość (mm) 4 827 Maks. szerokość (mm) 2 319 Maks. sysokość (mm) 2 738 Rozstaw (mm) 2 328 Koła przednie** (mm) 13,6R24 Koła tylne** (mm) 16,9R34 * Bez obciążnika przedniego i tylnego
** Standardowe koła, więcej opcji po konsultacji ze sprzedawcą
Wysokość jest uzależniona od rozmiaru kół.
SPECYFIKACJA:
SilnikSprawdzone przez pokolenia klientów
ZETOR TRACTORS a.s. produkuje najwięcej silników wysokoprężnych w Republice Czeskiej. Tradycja produkcji sięga lat dwudziestych ubiegłego wieku.
Ciągniki Zetor nie korzystają z tzw. Power Boost, to jest mocy dostępnej tylko w określonych warunkach. Pełna moc dostępna jest cały czas,bez względu na obciążenie.
Oszczędna, ekologiczna eksploatacja - aby spełnić surowe limity emisji nasze ciągniki wyposażono w filtr cząstek stałych. Dział rozwoju i produkcja na miejscu - zawsze precyzyjne wykonanie z użyciem najlepszych materiałów. Niskie zużycie - osiągnęliśmy bardzo niskie zużycie płynów eksploatacyjnych. Mechaniczna pompa wtryskowa - niezawodność, bezawaryjność i długa żywotność. Dwa wały wyważające - tłumią drgania i uspokajają pracę silnika. Chłodzenie dna tłoka olejem pod ciśnieniem - zwiększa efektywność spalania i żywotność silnika. Opcja montażu podgrzewacza płynu chłodzącego - skraca czas rozgrzania silnika, oszczędzając paliwo. Świeca żarowa w każdym cylindrze (bezpośrednie wstępne ogrzewanie silnika) – zapewnia bezproblemowe uruchomienie w niskiej temperaturze.Silniki Zetor zawdzięczają swą popularność niskiemu zużyciu paliwa, dużej niezawodności i prostocie konstrukcji, co przekłada się na niską cenę zakupu, niskie koszty eksploatacji i niezawodność. Silniki
Skrzynia biegów
16-zaworowe otrzymały jedną z najwyższych ocen w surowych testach Niemieckiego Towarzystwa Rolniczego (DLG).Rozwiązanie dla każdego
Produkcja we własnym zakresie - kontrola i gwarancja wysokiej jakości. Żywotność - stosując wytrzymałe, wysokiej jakości materiały zapewniamy długą żywotność. Wszechstronność - rozwiązanie dostosowane do potrzeb klienta. Obroty - utrzymuje optymalne obroty silnika. Komfort - prosta i wygodna zmiana biegu. Długość - rozstaw w zależności od modelu. Obroty zależne - oferowane w standardzie.Dla klientów szukających nowocześniejszych rozwiązań, wyższej mocy i większej wygody, przygotowaliśmy model Proxima Plus. Posiada 16+16 biegów ze wzmacniaczem momentu obrotowego 2°.
HydraulikaNiezawodne sterowanie we wszystkich kierunkach
Produkcja we własnym zakresie - kontrola i gwarancja wysokiej jakości. Tylko zewnętrzne cylindry podnośnika - brak cylindra wewnętrznego. Korzystny przebieg siły podnoszenia. Bezproblemowy serwis. Zakończenie ramion widełkami - brak czopa z jednostronnym mocowaniem. Regulacja opuszczania z funkcją blokady hydraulicznej. Delikatne opuszczanie narzędzi i bezpieczny transport. Dodatkowy rozdzielacz zintegrowany w pokrywie hydrauliki. Sekcje bez kick-out mają mechaniczną aretację suwaka w skrajnych pozycjach roboczych. Sterowanie cięgnamiz aretacją mechaniczną pozycji „n“ za pomocą obejm przesuwnych. Sterowanie zewnętrzne tuz z małymi krokami ramion - większy komfort zawieszania narzędzi.
SpecyfikacjaZetor jako pierwszy wprowadził funkcję HITCHTRONIC, która zdobyła liczne wyróżnienia.
System elektrohydrauliki Bosch wyposażony jest w funkcję HitchTronic, wyjątkowy system automatycznej regulacji tylnego zawieszenia trzypunktowego. System nie wymaga ustawiania typów regulacji i ich kombinacji. Ustawiana jest tylko głębokość robocza narzędzia. Po osiągnięciu przez narzędzie podłączone do zawieszenia trzypunktowego ustawionej głębokości, system regulacji zmierzy opór gleby, a zmierzona wartość zostanie wykorzystana jako wartość wyjściowa do automatycznej regulacji tylnego zawieszenia trzypunktowego.
KabinaPrzestrzeń i wygoda
Kabiny zaprojektowano pod kątem wygody i bezpieczeństwa. Główną zaletą jest duża przestrzeń wokół kierowcy z optymalną widocznością na wszystkie strony. Obsługa ma nieograniczony widok i kontrolę nad zamontowanymi narzędziami. Całość uzupełnia widok na ładowacz czołowy przez okno dachowe.
Sterowanie jest proste, przejrzyste i intuicyjne. Wszystkie elementy obsługi są zawsze pod ręką.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Powyższa treść ma charakter zaproszenia do podjęcia rozmów i negocjacji.
Cena bez VAT
zapytaj o cenę
Oferta archiwalna
Rok prod.: -
Stan: Nowy
Stan techniczny:
Rated: 3 stars